چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 8 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۰۵:۳۷

در چابهار برگزار شد:
اولین نشست کارگروه ملی اجرایی‌سازی موافقتنامه سه جانبه ترانزیتی چابهار

باشگاه خبری فراساحل: اولین نشست کارگروه ملی اجرایی سازی موافقتنامه چابهار با حضور مدیرعامل محترم سازمان و جمعی از مدیران و مسئولین سازمان بنادر و دریانوردی، وزارت راه و شهرسازی، ‌وزارت امورخارجه،‌ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،‌ شرکت راه آهن،‌ گمرک، ‌منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار، مرزبانی ناجا و سایر نهادهای ذیربط،‌ در سازمان بنادر و دریانوردی برگزار گردید. به گزارش باشگاه خبری  فراساحل و به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، در این نشست مهندس سعیدنژاد، ‌مدیرعامل محترم سازمان و مهندس اسلامی، معاون محترم امور بندری و مناطق ویژه و نمایندگان سایر ارگان‌‌ها و نهادها به بیان دیدگاه‌‌ها و نکته نظرات خود در خصوص اهمیت بندرچابهار و مشکلات موجود و راهکارهای اجرایی سازی موافقتنامه پرداختند.

در نهایت مقرر گردید کمیته ای متشکل از نمایندگان هر یک از نهادهای ذیربط تشکیل گردیده و این کمیته به  بررسی موضوعات مختلف در حوزه بندرچابهار و موافقتنامه مذکور و مرتفع نمودن مشکلات پیش روی بپردازد. لازم به ذکر است متن  این موافقتنامه تحت عنوان "موافقتنامه تاسیس دالان حمل و نقل و ترانزیت بین المللی بین جمهوری اسلامی ایران،‌ هندوستان و افغانستان" موسوم به موافقتنامه سه جانبه ترانزیتی و به اختصار”موافقتنامه چابهار“در سوم خرداد ماه سال ۱۳۹۵ و با  حضور رؤسای جمهوری اسلامی ایران و افغانستان و نخست وزیر هند به امضای وزرای حمل و نقل سه کشور رسید.



  کد خبر : 3520
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :